Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2017 13:50 - секс в офиса
Автор: eridadve Категория: Тя и той   
Прочетен: 801 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.03.2017 14:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Офисът ми се намира в самия център на града, в търговски комплекс.Идеално място за интимни срещи, точно заради абсурдността на факта, че е пред погледа на тълпите в търговския ценътр. А, и  целият е от стъкло,но пък деликатно барнидран и с щори.Предимството на това място е,че можеш да влезеш и излезеш като част от посетителите на магазините. И така ..приятен следобед на един почивен ден. Току що получих пратка от куриер- дизайнерска рокля, бутикова, фина и нежна материя, плъзгаща се по кожата ми. На път към офиса се обадих на мъжа, който ме посещаваше близо година на това място. Не бяхме се срещали там повече от месец и като че ли се усещаше вънението и тръпката от риска, който поемаме. Още с влизането с нетърпение разопаковах роклята и тъкмо започнах да я обличам, когато той влезе. С  усмивка коментира новата ми продобивка, а в това време аз свалих чорапите и бельото. Останах по рокля и ботуши...Бегла целувка,не защото по между ни няма страст,а по-скоро защото нямахме търпениие за съществената част. Секунди и жезълът, който носи толкова удоволствие беше в ръцете ми, а притежателят му се съблича в движение. Няма търпение да стигне до устните ми, макар и да не ме бива много в "устния френски" компенсирам с ентусиазъм и желание да му доставя удоволствие и той го оценява...Успявам да поема по-голямата част от наедряващият ствол в устата си, езикът ми нежно се плъзва по онава място точно под главичката, което е особено чувствително. Чувам го как издава звук на удоволствие. Ръцете ми не спират да галят долната част на корема и нежните, но набъбнали до пръсване топки.Езикът ми се върти около главичката на члена, едната ми ръка се плъзва по кожата му и я изпъва надолу, защото знам,че това много му харесва. Стон и въздишка над главата ми показват,че съм на прав път и доставям удоволствие. Още малко и още малко....докато дойде моментът, в който и двамата нямаме търпение наедрелият жезъл да влезе в пулсиращото топло място, което е готово за него, дори и без да е минал с езика си по устните. Коженият стол с метални подлакътници се оказа особено удачен за  секс.Удобоне е за мъжа, който не се изморява много и успява да удържи час,че дори и повече. Нанизвам се бавно на ствола, който ме чака с нетърпение. Усещам как ме изпълва, а устните ми го обгръщат, в първите секунди дори не искам да помръдна, за да се насладя на удоволствието от това първо прониквание. Седнала съм върху него с широко разтворени крака и тогава започвам проучването с въртеливи движения. Знам къде се намира онази точка, която ме хвърля в екстаз, но не бързам да я достигна защото ми харесва как жезълът се движи в мен, ту в страни, ту назад, влиза дълбоко, излиза напред и отново и отнво. Говорим си и се гледаме в очите, той иска да ми достави колкото може повече удоволствие, иска да ме види отдадена до краен предел. И ми го казва с лека мръснишка усмивка....Тогава идва моментът, в който аз спирам да отлагам върховния момент, с бързи и резки движения намирам онази моя точка и свършвам с лек вик, все пак в съседство има други офиси. В този момент и двамата усещаме как от мен тече влага, стича се по бедрата ни..размазани сме...А това е само началото, краката ми намират опора вече над дръжките на стола. Ръцете му са върху ханша ми и ме притискат силно надолу.  Различната поза носи и различни по сила усещания, не по-малко интензивни и само за минута аз пък съм готова да свърша, вихър от емоции и страст ни обгръщат, очите ни са премрежени от взбуда и удоволствие. Целувката този път е дълбока, а езикът му е нагло обсебващ,ръцете ни са слючени зад гърба на другия. Устните ми се откъсват от неговите, само да обходят кожата по врата и челото му. Нови силни тласъци ме водят до следващият бърз и къс тек, сваршвам с усмивка, а дъхът ми спира за секунди.Очите му се смеят, защото това му харесва. Сменям позата, пак седнала върху жезъла му, но с гръб към него. Така се открива страхотната гледка към дупето ми, а ръцете ми са свободни,милват топките...или се заиграват с моята пулсираща друга точка. Тялото ми се изпъва силно напред, искам да го усетя навътре в мен и да свърша едновременно от две места, това вече е върховен секс. Краката ми треперят, устата ми е пресъхнала, дишам на пресекулки и свършвам отново и отново, я той ме кара да продължавам. Ръцете му натискат настойчиво, разтварят устните , търсят нови и нови начини да доставят удоволствие. Накрая прималяла от удоволствие и останала без сили се предавам...Не мога да продължа. Леко изнизвам, а влагата се стича още по краката ми. Обхващам пак с ръце и устни мокрият и толкова издържлив жезъл. Езикът ми отоно се завърта около главичката му, едната ми ръка се движи бързо нагоре-надолу, а другата нежно е обхванала топките. Минута и усещам напражение, леко отхлабвам захвата, но продължавам с бързите движения. Той става по настойчив и търси дълбоката част на устата ми и тогава тя се напълна с топла течност. Милувка, целувка и край с усмивка. Ставам гола от кръста надолу, но с ботушки на висок ток,обръщам се гръб подпирайки се на стената и тогава той прави една от най-хубавите ми снимки. Жалко,че не мога да Ви я покажа, тя ще си остане в нашата история.А на Вас?



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eridadve
Категория: Тя и той
Прочетен: 12201
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930