Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2017 07:00 - ТЯ НИКОГА НЕ СИ ОТИВА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3311 Коментари: 28 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... така да ми се скача на батут, 
със летните кънки да литна в парка, 
да пея с „Бийтълс” вечната „Hey, Judе”! – 
на своята раздрънкана китарка, 
да вия с Бък от „Дивото зове”, 
че вълк не стана кучето ми клето, 
да бъдат мои всички ветрове, 
разпънати на кръст върху морето,
сър Френсис Дрейк във своя екипаж
да ме запише с истинско мастило, 
да водя три девойчици на плаж, 
че да ми веят в жегата с ветрило,
на двора да разцъкаме мачле 
с момчетата – в тревите до колене, 
и – стиснал малка терца до „Вале”, 
играта да не е капо за мене, 
и от батута – пълен идиот! – 
да отлетя, с душица тъй щастлива...

Повярвал, че във този къс живот 
тя – младостта, от нас 
не си отива.

    



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - O, дошъл си 7 минути по-рано?
28.03.2017 07:16
Светла картинка от младостта си нарисувал, Валерий! Отива си тя, отива си,но пак си оставаме деца.Благодаря ти!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Светла картинка от младостта си ...
28.03.2017 07:22
ili4e написа:
Светла картинка от младостта си нарисувал, Валерий! Отива си тя, отива си,но пак си оставаме деца.Благодаря ти!

Дойдох със 7 минути по-рано, ама ти донесох 7 бели рози! :-)))))))))))))
Хубав ден, Иличе!
Чу
цитирай
3. ili4e - Светла картинка от младостта си ...
28.03.2017 07:31
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Светла картинка от младостта си нарисувал, Валерий! Отива си тя, отива си,но пак си оставаме деца.Благодаря ти!

Дойдох със 7 минути по-рано, ама ти донесох 7 бели рози! :-))))))))))))))
Хубав ден, Иличе!
Чу

Любими са ми, благодаря!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Светла картинка от младостта си ...
28.03.2017 07:34
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Светла картинка от младостта си нарисувал, Валерий! Отива си тя, отива си,но пак си оставаме деца.Благодаря ти!

Дойдох със 7 минути по-рано, ама ти донесох 7 бели рози! :-))))))))))))
Хубав ден, Иличе!
Чу

Любими са ми, благодаря!

Пак ще ти накъсам някоя заран! :-))))))))
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
28.03.2017 08:03
Твоите читатели-почитатели, които ти внушават, че си БОГ, не са далече от истината, чичовото. А който не иска да повярва, се самонаказва без божествена намеса. Той дори не протестира, че има атеисти. Не ги персонализирай, освен ако и нощем не те будят с клетви, както на мене се случва. Разбереш ли един "човек", че е прокажен, а се прави на много важен, зарежи го. То и Христос са разпнали с трънен венец на челото...
Представяш ли си наисъина да разпънем в двора един як барбут за дърти?!
Утре сме в Панагюрище и ако има кой да ни заведе на черква, ще палнем една свещица и за теб да не ти е уроки от никоя вещица.
П и е р
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Твоите читатели-почитатели, к...
28.03.2017 08:17
pvdaskalov написа:
Твоите читатели-почитатели, които ти внушават, че си БОГ, не са далече от истината, чичовото. А който не иска да повярва, се самонаказва без божествена намеса. Той дори не протестира, че има атеисти. Не ги персонализирай, освен ако и нощем не те будят с клетви, както на мене се случва. Разбереш ли един "човек", че е прокажен, а се прави на много важен, зарежи го. То и Христос са разпнали с трънен венец на челото...
Представяш ли си наисъина да разпънем в двора един як барбут за дърти?!
Утре сме в Панагюрище и ако има кой да ни заведе на черква, ще палнем една свещица и за теб да не ти е уроки от никоя вещица.
П и е р

На барбут с теб не ми се играе, ама колко му е да опнем батута на двора в Калофер, Чичо Пепи? Голямо скачане ще падне! :-)))))))))))))
Като идеш в Панагюрище, прати много здраве на Хубавка, тя те обича!
Светъл ден - и поздрави на Леля Лида!
Чу
цитирай
7. pvdaskalov - * 2 *
28.03.2017 08:46
И аз тебе те обичам, но плащам за тези нормални чувства като търпя идиотски заплахи и предупреждения на лични. Сега неистовата омраза ще се прехвърли и на Таня, но тогава вече ще стане мазило.
Разбрах, че съм сбъркал. Вместо БАТУТ, писал съм БАРБУТ. Как няма да сбъркам, след като се напъхах в твоя блог, без да съм се разсънил с чашище уханно кафе, дори очите не съм си измил, а баба Марта ги залепва както едно време, когато трябваше да тичам до училището в моя безсмъртен Пловдив
Поздрави!
Чичо ти
цитирай
8. yotovava - абе велик си, точка. Да се знае :)...
28.03.2017 09:00
абе велик си, точка. Да се знае :))))))))))))))
цитирай
9. yotovava - и не само велик - божествен си :))...
28.03.2017 09:01
и не само велик - божествен си :))))))))))))))))))
цитирай
10. yotovava - докато сме живи и обичаме - млади ...
28.03.2017 09:01
докато сме живи и обичаме - млади сме, това е :)))))
цитирай
11. xubavka - Твоите читатели-почитатели, к...
28.03.2017 09:03
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Твоите читатели-почитатели, които ти внушават, че си БОГ, не са далече от истината, чичовото. А който не иска да повярва, се самонаказва без божествена намеса. Той дори не протестира, че има атеисти. Не ги персонализирай, освен ако и нощем не те будят с клетви, както на мене се случва. Разбереш ли един "човек", че е прокажен, а се прави на много важен, зарежи го. То и Христос са разпнали с трънен венец на челото...
Представяш ли си наисъина да разпънем в двора един як барбут за дърти?!
Утре сме в Панагюрище и ако има кой да ни заведе на черква, ще палнем една свещица и за теб да не ти е уроки от никоя вещица.
П и е р

На барбут с теб не ми се играе, ама колко му е да опнем батута на двора в Калофер, Чичо Пепи? Голямо скачане ще падне! :-)))))))))))))
Като идеш в Панагюрище, прати много здраве на Хубавка, тя те обича!
Светъл ден - и поздрави на Леля Лида!
Чу



Прекрасно стихотворение!
Чак ми се посвири на китара! Младостта не си отива!
Поръчах си портрет на Ботев и на Левски заедно, и когато ги погледна се сещам за Вас двамата! Те са били големи приятели!
Поздрави!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - И аз тебе те обичам, но плащам за тези ...
28.03.2017 09:20
pvdaskalov написа:
И аз тебе те обичам, но плащам за тези нормални чувства като търпя идиотски заплахи и предупреждения на лични. Сега неистовата омраза ще се прехвърли и на Таня, но тогава вече ще стане мазило.
Разбрах, че съм сбъркал. Вместо БАТУТ, писал съм БАРБУТ. Как няма да сбъркам, след като се напъхах в твоя блог, без да съм се разсънил с чашище уханно кафе, дори очите не съм си измил, а баба Марта ги залепва както едно време, когато трябваше да тичам до училището в моя безсмъртен Пловдив
Поздрави!
Чичо ти

Яловата бездетка ще си плати с лихвите за всичко, Чичо Пепи. Иде Видовден!
Стой, та гледай! :-))))))))))))
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Твоите читатели-почитатели, к...
28.03.2017 09:21
xubavka написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Твоите читатели-почитатели, които ти внушават, че си БОГ, не са далече от истината, чичовото. А който не иска да повярва, се самонаказва без божествена намеса. Той дори не протестира, че има атеисти. Не ги персонализирай, освен ако и нощем не те будят с клетви, както на мене се случва. Разбереш ли един "човек", че е прокажен, а се прави на много важен, зарежи го. То и Христос са разпнали с трънен венец на челото...
Представяш ли си наисъина да разпънем в двора един як барбут за дърти?!
Утре сме в Панагюрище и ако има кой да ни заведе на черква, ще палнем една свещица и за теб да не ти е уроки от никоя вещица.
П и е р

На барбут с теб не ми се играе, ама колко му е да опнем батута на двора в Калофер, Чичо Пепи? Голямо скачане ще падне! :-))))))))))))
Като идеш в Панагюрище, прати много здраве на Хубавка, тя те обича!
Светъл ден - и поздрави на Леля Лида!
Чу



Прекрасно стихотворение!
Чак ми се посвири на китара! Младостта не си отива!
Поръчах си портрет на Ботев и на Левски заедно, и когато ги погледна се сещам за Вас двамата! Те са били големи приятели!
Поздрави!

Благодаря, Таня!
Не се съмнявам, че срещата ти с Чичо Пепи ще бъде прекрасна, той е изключително дълбок човек!
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - абе велик си, точка. Да се знае :)...
28.03.2017 09:22
yotovava написа:
абе велик си, точка. Да се знае :))))))))))))))

Вече се усеща, то трепери във въздуха! :-))))))))
Не смея да те опровергавам.
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - и не само велик - божествен си :))...
28.03.2017 09:23
yotovava написа:
и не само велик - божествен си :))))))))))))))))))

Говори, говори, аз притварям уши и те гледам! - както се пееше в една стара песен, Валюше... :-))))))))))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - докато сме живи и обичаме - млади ...
28.03.2017 09:24
yotovava написа:
докато сме живи и обичаме - млади сме, това е :))))

Това е светата Истина, друга няма.
Чу
цитирай
17. selena1 - Ехе-х........... размечтах се..............
28.03.2017 09:52
Красота е младостта Маестро!
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Красота е младостта Маестро! И ти ...
28.03.2017 09:53
selena1 написа:
Красота е младостта Маестро!

И ти ли? :-)))))))))))))
Чу
цитирай
19. vedrina - !!!
28.03.2017 09:58
Уви - за съжаление си отива...!!!
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Уви - за съжаление си отива. . . !!...
28.03.2017 10:00
vedrina написа:
Уви - за съжаление си отива...!!!

Донякъде си права, Ведрина... може би си отива от там, където никога не е идвала?...
Чу
цитирай
21. sofisofi - Прекрасно е!
28.03.2017 12:07
Вота е ++++с две ръце, просто гласуването и писането от телефон понякога ми правят лоша шега. Поздрави!
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Вотът е ++++с две ръце, просто гл...
28.03.2017 12:22
sofisofi написа:
Вотът е ++++с две ръце, просто гласуването и писането от телефон понякога ми правят лоша шега. Поздрави!

Благодаря за "вот"-а!
Чу
цитирай
23. favn56 - Тук старци няма, само в Симеоново ...
28.03.2017 15:03
Тук старци няма, само в Симеоново има една баба. Тва е :)
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Тук старци няма, само в Симеоново ...
28.03.2017 15:10
favn56 написа:
Тук старци няма, само в Симеоново има една баба. Тва е :)

От нея ли цялото село вони на омлет с джумерки? :-))))))))))))))
Чу
цитирай
25. cinderellathespy - Пеещо...
28.03.2017 18:38
Много ми хареса!
Един пеещ ритъм има в думите ти!
Направо си го представих в различните ситуации героя ти
и се усмихвах, усмихвах...
С интерес поглеждам всяка сутрин страничката ти, Валери!
Сърдечни поздрави!

Ели
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Много ми хареса! Един пеещ ритъм ...
28.03.2017 21:08
cinderellathespy написа:
Много ми хареса!
Един пеещ ритъм има в думите ти!
Направо си го представих в различните ситуации героя ти
и се усмихвах, усмихвах...
С интерес поглеждам всяка сутрин страничката ти, Валери!
Сърдечни поздрави!

Ели

Благодаря, Ели - и до утре!
Чу
цитирай
27. to4icata111 - Много е приятно при вас!
28.03.2017 21:31
Позволете ми да се присъединя и аз! :) С плетка и с чаша кафе, потапям се в "Чудовищното" поетично море...:)
Прекрасни стихове!
Сърдечни поздрави,
Криси
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Позволете ми да се присъединя и аз! ...
28.03.2017 21:34
to4icata111 написа:
Позволете ми да се присъединя и аз! :) С плетка и с чаша кафе, потапям се в "Чудовищното" поетично море...:)
Прекрасни стихове!
Сърдечни поздрави,
Криси

Лека нощ, Точице, благодаря!
До утре!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348298
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031